Jak przekonać negatywnie nastawionego klienta i stać się znakomitym sprzedawcą? Jak obsługiwać klientów w pełni profesjonalnie? To temat nowego szkolenia w ofercie O-Media „Profesjonalna Obsługa Klientów z elementami sprzedaży”. Za nami dwa dni intensywnego szkolenia, zorganizowanego we współpracy z Izbą Gospodarczą „Śląsk” dla opolskich przedsiębiorców.
Wiedza zdobyta przez wieloletnią praktykę to wyznacznik naszych działań szkoleniowych. Skutecznie można szkolić tylko wtedy, gdy wiedza teoretyczna jest poparta doświadczeniem praktycznym z danego obszaru. Dlatego do współprowadzenia szkoleń ze skutecznej sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta zaangażowaliśmy obok dr Ewy Kosowskiej-Korniak Barbarę Świerbińską, wyjątkowo doświadczonego i skutecznego handlowca z 19-letnim stażem zawodowym.
Współpracujemy z doskonałym handlowcem
Barbara Świerbińska jest z wykształcenia pedagogiem, przez wiele lat pracowała jako doradca ds. Klientów Kluczowych PRO MEDIA, wydawcy Nowej Trybuny Opolskiej. Jest specjalistką ds. obsługi klientów kluczowych, po mistrzowsku buduje relacje biznesowe i słynie z niestandardowego podejścia do pracy. Basia uważa, że aby sprzedać swój produkt lub usługę, musimy się starać tak bardzo, jak na pierwszej randce! Tyle tylko, że za każdym razem.
Opinie po szkoleniu „Profesjonalna Obsługa Klientów z elementami sprzedaży”
Jakie dostaliśmy opinie po szkoleniu „Profesjonalna Obsługa Klientów z elementami sprzedaży”? „Najbardziej podobał im się sposób, w jaki prowadzone były zajęcia, kompetencja trenerek, wspaniała atmosfera i fakt, że każdy czuł się swobodnie i otrzymał duży zastrzyk energii do działania!” „Szkolenie jest przydatne dla wszystkich firm, które mają kontakt z klientem, jak również dla pracowników”. „Wszystko było z najwyższej półki!”
W ofercie mamy także inne szkolenia ze skutecznej sprzedaży i profesjonalnej obsługi. Firmy z województwa opolskiego z tzw. branż strategicznych mogą otrzymać 80 proc. dofinansowania.