Skip to content Skip to footer

Autoprezentacja i budowanie marki osobistej — opis szkolenia

Marka osobista to wyrazistość, rozpoznawalność i wyróżnianie się na tle konkurencji. Mediator rozpoczynający karierę zawodową każdego dnia może budować swą markę osobistą w lokalnej społeczności i w Internecie, o ile wie, jak to zrobić i co chce osiągnąć.

Chcąc zaistnieć w mediacji trzeba świadomie budować swój wizerunek eksperta, odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań i pokazać publicznie swoją eksperckość. Warto zadbać o popularyzację mediacji w swoim środowisku i przygotować ofertę odpowiadającą na potrzeby klienta. W przeciwnym razie zginiemy w gąszczu innych podobnych ofert.

Marka osobista wskazuje Twoje kompetencje, doświadczenie, unikalność oraz wywołuje pozytywne emocje u odbiorców.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie mediatora do świadomego budowania swojej marki osobistej, poprzez spójną komunikację w social mediach, budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia i zbudowanie zaufania.

Budowanie marki osobistej w obecnych czasach działa przede wszystkim w Internecie — na stronach internetowych, blogach eksperckich oraz social mediach, dlatego ten właśnie obszar jest wiodącym tematem szkolenia.

Świadomie budowanie marki osobistej mediatora wymaga umiejętności autoprezentacyjnych, w tym przezwyciężenia trudności w prezentowaniu swojej osoby przed szerszym forum odbiorców na żywo oraz podczas mediacji online.

Przydatne INFORMACJE

ELEMENTY SZKOLENIA

Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Mediatorzy
  • Prawnicy
  • Przedsiębiorcy,
  • Wysoka i średnia kadra menadżerska,
  • Pracownicy działów HR, HR Biznes Partnerzy,
  • Przedstawiciele instytucji samorządowych,
  • Zespoły pracownicze, menedżerowie, przedstawiciele firm i stowarzyszeń, pracownicy urzędów, działacze społeczni

Czego nauczysz się podczas szkolenia Autoprezentacja i budowanie marki osobistej?

Nauczysz się:

  • Czym jest marka osobista i dlaczego warto świadomie ją budować
  • Jak wybrać obszar eksperckości i stać się ekspertem
  • Jak określić personę, jej potrzeby, priorytety i sposoby podejmowania decyzji
  • Jak określić grupę docelową
  • Jak stworzyć swój biogram mediacyjny
  • Jak zadbać o spójność i autentyczność swojej marki osobistej
  • Jakie kanały komunikacji wybrać i jakie treści na nich zamieszczać
  • Czym jest autoprezentacja i jak przełamać opór w publicznym prezentowaniu swojej osoby.

Poznasz:

  • Sposoby tworzenia oferty odpowiadającej na potrzeby Klienta
  • Sposoby przełamywania obiekcji Klienta
  • Sposoby budowania wiarygodnego i budzącego zaufanie wizerunku mediatora.

Agenda szkolenia

  • 9.00 -11.00 – MODUŁ 1
  • 11.00 – 11.15 – PRZERWA KAWOWA
  • 11.15 –12.15 – MODUŁ 1 i 2
  • 12.15 – 12.30 – PRZERWA KAWOWA
  • 12.30 – 14.00 – MODUŁ 2 i 3

Organizacja szkolenia

Jeden dzień. 9.00 do 14.00

Stacjonarnie/online. W miejscu wskazanym przez Klienta

Szczegółowy program szkolenia Mediator wewnętrzny

Moduł 1 Stres w sytuacjach ekstremalnych

  • Obszar eksperckości i sposoby jego budowania
  • Określenie specjalizacji
  • Strategia komunikacji, czyli co i jak zamierzasz przedstawić
  • Określenie grupy docelowej
  • Tworzenie persony
  • Spójność i autentyczność jako dwa niezbędne warunki marki osobistej
  • Tworzenie biogramu
  • Kanały komunikacji
  • Wartość dla odbiorców

Moduł 2 Współpraca z trudnymi klientami

  • Niezbędne elementy przekazu
  • Problem klienta, Twoje rezultaty
  • Twoje metody
  • Obiekcje klientów i Twoje sposoby na ich zmniejszanie

Moduł 3 Mindfulness jako sposób odzyskania spokoju wewnętrznego

  • Funkcje, cele i strategie autoprezentacji
  • Twoja pewność siebie
  • Twoje pierwsze wrażenie
  • Twój sposób budowania wizerunku
  • Twój wyróżnik
  • Etykieta ubioru biznesowego, dobór stroju, makijażu i dodatków
  • Najczęstsze błędy w stroju kobiecym i męskim

W ramach szkolenia otrzymujesz

  • Wsparcie po szkoleniu, 1 godzina konsultacji online
  • Certyfikat
  • Skrypt, materiały do ćwiczeń

Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu

Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl

Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl

Poznaj opinie uczestników szkolenia

Szkolenie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem i bardzo ciepłym przyjęciem ze strony pracowników. Zajęcia spełniły w wysokim stopniu oczekiwania uczestników, jak również nas, jako zleceniodawców, stając się ważnym elementem podnoszenia jakości obsługi klientów firmy. Jej celem są nowe umiejętności w zakresie komunikacji, negocjacji, dotyczące sposobów postępowania z trudnymi klientami, a także dbałość o własny dobrostan psychiczny i walkę ze stresem. Biorąc pod uwagę wysoką jakość zrealizowanego szkolenia, Pani świetny kontakt z uczestnikami oraz profesjonalizm, rekomendujemy Pani usługi szkoleniowe firmom i jednostkom administracji publicznej, które na co dzień zajmują się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych.

Georg Smuda, Smuda Consulting

ZOBACZ TAKŻE

Inne szkolenia O-Media

Emocjonalne BHP

Asertywność

Dialog motywujący