Opis szkolenia
Marka osobista to wyrazistość, rozpoznawalność i wyróżnianie się na tle konkurencji. Mediator rozpoczynający karierę zawodową każdego dnia może budować swą markę osobistą w lokalnej społeczności i w Internecie, o ile wie, jak to zrobić i co chce osiągnąć.
Chcąc zaistnieć w mediacji trzeba świadomie budować swój wizerunek eksperta, odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań i pokazać publicznie swoją eksperckość. Warto zadbać o popularyzację mediacji w swoim środowisku i przygotować ofertę odpowiadającą na potrzeby klienta. W przeciwnym razie zginiemy w gąszczu innych podobnych ofert.
Marka osobista wskazuje Twoje kompetencje, doświadczenie, unikalność oraz wywołuje pozytywne emocje u odbiorców.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przygotowanie mediatora do świadomego budowania swojej marki osobistej, poprzez spójną komunikację w social mediach, budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia i zbudowanie zaufania.
Budowanie marki osobistej w obecnych czasach działa przede wszystkim w Internecie — na stronach internetowych, blogach eksperckich oraz social mediach, dlatego ten właśnie obszar jest wiodącym tematem szkolenia.
Świadomie budowanie marki osobistej mediatora wymaga umiejętności autoprezentacyjnych, w tym przezwyciężenia trudności w prezentowaniu swojej osoby przed szerszym forum odbiorców na żywo oraz podczas mediacji online.
Przydatne INFORMACJE
ELEMENTY SZKOLENIA
Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dla kogo jest to szkolenie?
- Mediatorzy
- Prawnicy
- Przedsiębiorcy,
- Wysoka i średnia kadra menadżerska,
- Pracownicy działów HR, HR Biznes Partnerzy,
- Przedstawiciele instytucji samorządowych,
- Zespoły pracownicze, menedżerowie, przedstawiciele firm i stowarzyszeń, pracownicy urzędów, działacze społeczni
Czego nauczysz się podczas szkolenia Autoprezentacja i budowanie marki osobistej?
Nauczysz się:
- Czym jest marka osobista i dlaczego warto świadomie ją budować
- Jak wybrać obszar eksperckości i stać się ekspertem
- Jak określić personę, jej potrzeby, priorytety i sposoby podejmowania decyzji
- Jak określić grupę docelową
- Jak stworzyć swój biogram mediacyjny
- Jak zadbać o spójność i autentyczność swojej marki osobistej
- Jakie kanały komunikacji wybrać i jakie treści na nich zamieszczać
- Czym jest autoprezentacja i jak przełamać opór w publicznym prezentowaniu swojej osoby.
Poznasz:
- Sposoby tworzenia oferty odpowiadającej na potrzeby Klienta
- Sposoby przełamywania obiekcji Klienta
- Sposoby budowania wiarygodnego i budzącego zaufanie wizerunku mediatora.
Agenda szkolenia
- 9.00 -11.00 – MODUŁ 1
- 11.00 – 11.15 – PRZERWA KAWOWA
- 11.15 –12.15 – MODUŁ 1 i 2
- 12.15 – 12.30 – PRZERWA KAWOWA
- 12.30 – 14.00 – MODUŁ 2 i 3
Organizacja szkolenia
Jeden dzień. 9.00 do 14.00
Stacjonarnie/online. W miejscu wskazanym przez Klienta
Szczegółowy program szkolenia Mediator wewnętrzny
Moduł 1 Stres w sytuacjach ekstremalnych
- Obszar eksperckości i sposoby jego budowania
- Określenie specjalizacji
- Strategia komunikacji, czyli co i jak zamierzasz przedstawić
- Określenie grupy docelowej
- Tworzenie persony
- Spójność i autentyczność jako dwa niezbędne warunki marki osobistej
- Tworzenie biogramu
- Kanały komunikacji
- Wartość dla odbiorców
Moduł 2 Współpraca z trudnymi klientami
- Niezbędne elementy przekazu
- Problem klienta, Twoje rezultaty
- Twoje metody
- Obiekcje klientów i Twoje sposoby na ich zmniejszanie
Moduł 3 Mindfulness jako sposób odzyskania spokoju wewnętrznego
- Funkcje, cele i strategie autoprezentacji
- Twoja pewność siebie
- Twoje pierwsze wrażenie
- Twój sposób budowania wizerunku
- Twój wyróżnik
- Etykieta ubioru biznesowego, dobór stroju, makijażu i dodatków
- Najczęstsze błędy w stroju kobiecym i męskim
W ramach szkolenia otrzymujesz
- Wsparcie po szkoleniu, 1 godzina konsultacji online
- Certyfikat
- Skrypt, materiały do ćwiczeń
Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu
Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.
Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl
Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl
Najbliższe szkolenia
Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl
Poznaj opinie uczestników szkolenia
Szkolenie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem i bardzo ciepłym przyjęciem ze strony pracowników. Zajęcia spełniły w wysokim stopniu oczekiwania uczestników, jak również nas, jako zleceniodawców, stając się ważnym elementem podnoszenia jakości obsługi klientów firmy. Jej celem są nowe umiejętności w zakresie komunikacji, negocjacji, dotyczące sposobów postępowania z trudnymi klientami, a także dbałość o własny dobrostan psychiczny i walkę ze stresem. Biorąc pod uwagę wysoką jakość zrealizowanego szkolenia, Pani świetny kontakt z uczestnikami oraz profesjonalizm, rekomendujemy Pani usługi szkoleniowe firmom i jednostkom administracji publicznej, które na co dzień zajmują się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych.