Skip to content Skip to footer

Emocjonalne BHP — opis szkolenia

Troska o dobrostan psychiczny powinna być jedną z najważniejszych sfer życia. Prowadzenie mediacji to towarzyszenie ludziom w kryzysowych momentach i, co się z tym wiąże, niebezpieczeństwo brania do siebie i na siebie ich trudnych emocji związanych z konfliktem, poczuciem bycia oszukanym, bólem rozstania.

Dla skutecznego i efektywnego działania w pracy z człowiekiem i jego problemami potrzebujemy pewnego optymalnego poziomu stresu, jednakże prowadzenie mediacji niesie za sobą ryzyko przekroczenia tego poziomu, co w konsekwencji prowadzi do trudności w życiu osobistym, chorób oraz ryzyka wypalenia zawodowego. Warto znać sposoby, jak skutecznie zadbać o swoje emocjonalne bhp.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest wzmocnienie odporności psychicznej mediatorów i wyposażenie ich w umiejętności świadomego dbania o swoje emocje, wyrażania ich wprost, zbudowania długoterminowej strategii radzenia sobie z przewlekłym stresem. Służy to zbudowaniu równowagi i harmonii w życiu, która pozwala wykonywać z zaangażowaniem i poczuciem satysfakcji swój zawód, bez ryzyka wypalenia zawodowego. Szkolenie pomaga w zbudowaniu poczucia wewnętrznej spójności i kontroli, nazywanej poczuciem koherencji.

Przydatne INFORMACJE

ELEMENTY SZKOLENIA

Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Mediatorzy
  • Prawnicy
  • Przedsiębiorcy,
  • Wysoka i średnia kadra menadżerska,
  • Pracownicy działów HR, HR Biznes Partnerzy,
  • Przedstawiciele instytucji samorządowych,
  • Zespoły pracownicze, menedżerowie, przedstawiciele firm i stowarzyszeń, pracownicy urzędów, działacze społeczni

Czego nauczysz się podczas szkolenia Emocjonalne BHP?

Nauczysz się:

  • Czym jest stres
  • Jakie rozpoznać stresory w życiu codziennym
  • Jak rozpoznać stresory podczas prowadzenia mediacji
  • Jak odróżnić eustres od dystresu
  • Co to jest mindfulness i jak dzięki uważności odzyskać spokój
  • Czym jest poczucie zrozumiałości, zaradności i poczucie sensu
  • Jak zbudować poczucie koherencji wewnętrznej.

Poznasz:

  • Sposoby i techniki radzenia sobie ze stresem
  • techniki relaksacyjne
  • Praktyczne metody radzenia sobie ze stresem w sytuacjach ekstremalnych
  • Sposoby pracy z trudnymi klientami

Agenda szkolenia

  • 9.00 -11.00 – MODUŁ 1
  • 11.00 – 11.15 – PRZERWA KAWOWA
  • 11.15 –12.15 – MODUŁ 1 i 2
  • 12.15 – 12.30 – PRZERWA KAWOWA
  • 12.30 – 14.00 – MODUŁ 2 i 3

Organizacja szkolenia

Jeden dzień. 9.00 do 14.00

Stacjonarnie/online. W miejscu wskazanym przez Klienta

Szczegółowy program szkolenia Mediator wewnętrzny

Moduł 1 Stres w sytuacjach ekstremalnych

  • Czym jest stres?
  • Przyczyny stresu
  • Przebieg reakcji stresowej
  • Poziom stresu a działanie
  • Konsekwencje stresu
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem
  • Techniki relaksacji

Moduł 2 Współpraca z trudnymi klientami

  • Przyjmowanie trudnych klientów
  • Typologia i charakterystyka trudnego klienta
    • rola emocji
    • sposoby asertywnej komunikacji
    • analiza własnych trudności w relacji z trudnym klientem
  • Analiza własnych zasobów przydatnych do pracy z trudnym klientem.

Moduł 3 Mindfulness jako sposób odzyskania spokoju wewnętrznego

  • Poczucie koherencji i jego elementy składowe
  • Uważność jako świadome ukierunkowywanie skupienia na jedną rzecz i dążenie do stania się świadomym chwili obecnej
  • Sposoby praktykowania uważności
  • Sposoby wypracowania własnej optymalnej metody uważności
  • Korzyści z mindfulness
  • Sposoby reagowania na sytuacje, na które mamy i nie mamy wpływu.
  • Program odnowy 8 razy O
  • Cztery filary dobrego życia.

W ramach szkolenia otrzymujesz

  • Wsparcie po szkoleniu, 1 godzina konsultacji online
  • Certyfikat
  • Skrypt, materiały do ćwiczeń

Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu

Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl

Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl

Poznaj opinie uczestników szkolenia

Szkolenie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem i bardzo ciepłym przyjęciem ze strony pracowników. Zajęcia spełniły w wysokim stopniu oczekiwania uczestników, jak również nas, jako zleceniodawców, stając się ważnym elementem podnoszenia jakości obsługi klientów firmy. Jej celem są nowe umiejętności w zakresie komunikacji, negocjacji, dotyczące sposobów postępowania z trudnymi klientami, a także dbałość o własny dobrostan psychiczny i walkę ze stresem. Biorąc pod uwagę wysoką jakość zrealizowanego szkolenia, Pani świetny kontakt z uczestnikami oraz profesjonalizm, rekomendujemy Pani usługi szkoleniowe firmom i jednostkom administracji publicznej, które na co dzień zajmują się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych.

Georg Smuda, Smuda Consulting

ZOBACZ TAKŻE

Inne szkolenia O-Media

Autoprezentacja i budowanie marki osobistej

Asertywność

Dialog motywujący