Opis szkolenia
Troska o dobrostan psychiczny powinna być jedną z najważniejszych sfer życia. Prowadzenie mediacji to towarzyszenie ludziom w kryzysowych momentach i, co się z tym wiąże, niebezpieczeństwo brania do siebie i na siebie ich trudnych emocji związanych z konfliktem, poczuciem bycia oszukanym, bólem rozstania.
Dla skutecznego i efektywnego działania w pracy z człowiekiem i jego problemami potrzebujemy pewnego optymalnego poziomu stresu, jednakże prowadzenie mediacji niesie za sobą ryzyko przekroczenia tego poziomu, co w konsekwencji prowadzi do trudności w życiu osobistym, chorób oraz ryzyka wypalenia zawodowego. Warto znać sposoby, jak skutecznie zadbać o swoje emocjonalne bhp.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wzmocnienie odporności psychicznej mediatorów i wyposażenie ich w umiejętności świadomego dbania o swoje emocje, wyrażania ich wprost, zbudowania długoterminowej strategii radzenia sobie z przewlekłym stresem. Służy to zbudowaniu równowagi i harmonii w życiu, która pozwala wykonywać z zaangażowaniem i poczuciem satysfakcji swój zawód, bez ryzyka wypalenia zawodowego. Szkolenie pomaga w zbudowaniu poczucia wewnętrznej spójności i kontroli, nazywanej poczuciem koherencji.
Przydatne INFORMACJE
ELEMENTY SZKOLENIA
Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dla kogo jest to szkolenie?
- Mediatorzy
- Prawnicy
- Przedsiębiorcy,
- Wysoka i średnia kadra menadżerska,
- Pracownicy działów HR, HR Biznes Partnerzy,
- Przedstawiciele instytucji samorządowych,
- Zespoły pracownicze, menedżerowie, przedstawiciele firm i stowarzyszeń, pracownicy urzędów, działacze społeczni
Czego nauczysz się podczas szkolenia Emocjonalne BHP?
Nauczysz się:
- Czym jest stres
- Jakie rozpoznać stresory w życiu codziennym
- Jak rozpoznać stresory podczas prowadzenia mediacji
- Jak odróżnić eustres od dystresu
- Co to jest mindfulness i jak dzięki uważności odzyskać spokój
- Czym jest poczucie zrozumiałości, zaradności i poczucie sensu
- Jak zbudować poczucie koherencji wewnętrznej.
Poznasz:
- Sposoby i techniki radzenia sobie ze stresem
- techniki relaksacyjne
- Praktyczne metody radzenia sobie ze stresem w sytuacjach ekstremalnych
- Sposoby pracy z trudnymi klientami
Agenda szkolenia
- 9.00 -11.00 – MODUŁ 1
- 11.00 – 11.15 – PRZERWA KAWOWA
- 11.15 –12.15 – MODUŁ 1 i 2
- 12.15 – 12.30 – PRZERWA KAWOWA
- 12.30 – 14.00 – MODUŁ 2 i 3
Organizacja szkolenia
Jeden dzień. 9.00 do 14.00
Stacjonarnie/online. W miejscu wskazanym przez Klienta
Szczegółowy program szkolenia Mediator wewnętrzny
Moduł 1 Stres w sytuacjach ekstremalnych
- Czym jest stres?
- Przyczyny stresu
- Przebieg reakcji stresowej
- Poziom stresu a działanie
- Konsekwencje stresu
- Sposoby radzenia sobie ze stresem
- Techniki relaksacji
Moduł 2 Współpraca z trudnymi klientami
- Przyjmowanie trudnych klientów
- Typologia i charakterystyka trudnego klienta
- rola emocji
- sposoby asertywnej komunikacji
- analiza własnych trudności w relacji z trudnym klientem
- Analiza własnych zasobów przydatnych do pracy z trudnym klientem.
Moduł 3 Mindfulness jako sposób odzyskania spokoju wewnętrznego
- Poczucie koherencji i jego elementy składowe
- Uważność jako świadome ukierunkowywanie skupienia na jedną rzecz i dążenie do stania się świadomym chwili obecnej
- Sposoby praktykowania uważności
- Sposoby wypracowania własnej optymalnej metody uważności
- Korzyści z mindfulness
- Sposoby reagowania na sytuacje, na które mamy i nie mamy wpływu.
- Program odnowy 8 razy O
- Cztery filary dobrego życia.
W ramach szkolenia otrzymujesz
- Wsparcie po szkoleniu, 1 godzina konsultacji online
- Certyfikat
- Skrypt, materiały do ćwiczeń
Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu
Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.
Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl
Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl
Najbliższe szkolenia
Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl
Poznaj opinie uczestników szkolenia
Szkolenie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem i bardzo ciepłym przyjęciem ze strony pracowników. Zajęcia spełniły w wysokim stopniu oczekiwania uczestników, jak również nas, jako zleceniodawców, stając się ważnym elementem podnoszenia jakości obsługi klientów firmy. Jej celem są nowe umiejętności w zakresie komunikacji, negocjacji, dotyczące sposobów postępowania z trudnymi klientami, a także dbałość o własny dobrostan psychiczny i walkę ze stresem. Biorąc pod uwagę wysoką jakość zrealizowanego szkolenia, Pani świetny kontakt z uczestnikami oraz profesjonalizm, rekomendujemy Pani usługi szkoleniowe firmom i jednostkom administracji publicznej, które na co dzień zajmują się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych.