Skip to content Skip to footer

Opis szkolenia

Troska o dobrostan psychiczny powinna być jedną z najważniejszych sfer życia. Prowadzenie mediacji to towarzyszenie ludziom w kryzysowych momentach i co się z tym wiąże, niebezpieczeństwo brania do siebie i na siebie ich trudnych emocji związanych z konfliktem, poczuciem bycia oszukanym, bólem rozstania.

Dla skutecznego i efektywnego działania w pracy z człowiekiem i jego problemami potrzebujemy pewnego optymalnego poziomu stresu, jednakże prowadzenie mediacji niesie za sobą ryzyko przekroczenia tego poziomu, co w konsekwencji prowadzi do trudności w życiu osobistym, chorób oraz ryzyka wypalenia zawodowego. Warto znać sposoby, jak skutecznie zadbać o swoje emocjonalne bhp.

 

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest wzmocnienie odporności psychicznej mediatorów i wyposażenie ich w umiejętności świadomego dbania o swoje emocje, wyrażania ich wprost, zbudowania długoterminowej strategii radzenia sobie z przewlekłym stresem. Służy to zbudowaniu równowagi i harmonii w życiu, która pozwala wykonywać z zaangażowaniem i poczuciem satysfakcji swój zawód, bez ryzyka wypalenia zawodowego. Szkolenie pomaga w zbudowaniu poczucia wewnętrznej spójności i kontroli, nazywanej poczuciem koherencji.

Przydatne INFORMACJE

ELEMENTY SZKOLENIA

Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

Dla kogo jest to szkolenie?

  • mediatorów
  • prawników
  • przedsiębiorców
  • wysokiej i średnia kadry menadżerskiej
  • pracowników działów HR, HR Biznes Partnerów
  • przedstawicieli instytucji samorządowych
  • zespołów pracowniczych, menedżerów, przedstawicieli firm i stowarzyszeń, pracowników urzędów, działaczy społecznych
 

Czego nauczysz się podczas szkolenia Emocjonalne BHP?

Nauczysz się:

  • czym jest stres,
  • jak rozpoznać stresory w życiu codziennym,
  • jak rozpoznać stresory podczas prowadzenia mediacji,
  • jak odróżnić eustres od dystresu,
  • co to jest mindfulness i jak dzięki uważności odzyskać spokój,
  • czym jest poczucie zrozumiałości, zaradności i poczucie sensu,
  • jak zbudować poczucie koherencji wewnętrznej.

Poznasz:

  • sposoby i techniki radzenia sobie ze stresem,
  • techniki relaksacyjne,
  • praktyczne metody radzenia sobie ze stresem w sytuacjach ekstremalnych,
  • sposoby pracy z trudnymi klientami.
 

Agenda szkolenia

  • 9.00 -11.00 – MODUŁ 1
  • 11.00 – 11.15 – PRZERWA KAWOWA
  • 11.15 – 12.15 – MODUŁ 1 i 2
  • 12.15 – 12.30 – PRZERWA KAWOWA
  • 12.30 – 14.00 – MODUŁ 2 i 3
 

Organizacja szkolenia

  • Szkolenie trwa 1 dzień, od godz. 9.00 do 14.00.
  • Odbywa się stacjonarnie, online [na żywo] lub w miejscu wskazanym przez klienta.
 

Szczegółowy program szkolenia Emocjonalne BHP

Moduł 1 Stres w sytuacjach ekstremalnych

  • Czym jest stres?
  • Przyczyny stresu
  • Przebieg reakcji stresowej
  • Poziom stresu a działanie
  • Konsekwencje stresu
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem
  • Techniki relaksacji

Moduł 2 Współpraca z trudnymi klientami

  • Przyjmowanie trudnych klientów
  • Typologia i charakterystyka trudnego klienta
    • rola emocji
    • sposoby asertywnej komunikacji
    • analiza własnych trudności w relacji z trudnym klientem
  • Analiza własnych zasobów przydatnych do pracy z trudnym klientem

Moduł 3 Mindfulness jako sposób odzyskania spokoju wewnętrznego

  • Poczucie koherencji i jego elementy składowe
  • Uważność jako świadome ukierunkowywanie skupienia na jedną rzecz i dążenie do stania się świadomym chwili obecnej
  • Sposoby praktykowania uważności
  • Sposoby wypracowania własnej optymalnej metody uważności
  • Korzyści z mindfulness
  • Sposoby reagowania na sytuacje, na które mamy i nie mamy wpływu.
  • Program odnowy 8 razy O
  • Cztery filary dobrego życia.
 

W ramach szkolenia otrzymujesz

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie po szkoleniu: 1 godzina konsultacji online
  • Skrypt, materiały do ćwiczeń.
  • Roczny dostęp do platformy e-learningowej.

Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu

Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl

 

Najbliższe szkolenia

Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl

Poznaj opinie uczestników szkolenia

Szkolenie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem i bardzo ciepłym przyjęciem ze strony pracowników. Zajęcia spełniły w wysokim stopniu oczekiwania uczestników, jak również nas, jako zleceniodawców, stając się ważnym elementem podnoszenia jakości obsługi klientów firmy. Jej celem są nowe umiejętności w zakresie komunikacji, negocjacji, dotyczące sposobów postępowania z trudnymi klientami, a także dbałość o własny dobrostan psychiczny i walkę ze stresem. Biorąc pod uwagę wysoką jakość zrealizowanego szkolenia, Pani świetny kontakt z uczestnikami oraz profesjonalizm, rekomendujemy Pani usługi szkoleniowe firmom i jednostkom administracji publicznej, które na co dzień zajmują się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych.

Georg Smuda

Smuda Consulting
ZOBACZ TAKŻE

Inne szkolenia O-Media

Autoprezentacja i budowanie marki osobistej

Asertywność

Dialog motywujący