Skip to content Skip to footer

Opis szkolenia

DIALOG  MOTYWUJĄCY TO JEDNA Z NAJDYNAMICZNIEJ ROZWIJAJĄCYCH SIĘ METOD PRACY PSYCHOLOGICZNEJ NA ŚWIECIE.  ZNAJDUJE ZASTOSOWANIE W KAŻDYM OBSZARZE PRACY Z DRUGIM CZŁOWIEKIEM, ZWŁASZCZA W PORADNICTWIE I BIZNESIE.

Szkolenie pozwala doskonalić kompetencje zawodowe i oferować większą skuteczność podejmowanych działań dzięki zastosowaniu stylu rozmowy, służącego umocnieniu u rozmówcy jego własnej motywacji i zobowiązania do zmiany, którego wysoka skuteczność poparta jest wynikami licznych badań klinicznych.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne zaprezentowanie Dialogu Motywującego, jako uznanej metody motywowania ludzi do zmiany oraz wyposażenie uczestników w narzędzia komunikacyjne, którymi posługuje się Dialog Motywujący.

Przydatne INFORMACJE

ELEMENTY SZKOLENIA

Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Pracownicy  działów HR,
  • HR Biznes Partnerzy,
  • menedżerowie Compliance.
  • Przedsiębiorcy, wysoka i średnia kadra menadżerska,
  • Przedstawiciele instytucji samorządowych i organizacji społecznych,
  • Psychologowie, psychoterapeuci, pracownicy służby zdrowia i organizacji pomocowych, osoby pracujące z człowiekiem w pracy 1:1.

Czego nauczysz się podczas szkolenia Dialog Motywujący?

Nauczysz się:

  • wybrać skuteczną interwencję,
  • zastosować efektywne metody motywowania,
  • właściwie reagować na sygnały oporu bądź niechęci
  • rozwiązywać sytuacje problemowe i bieżące trudności
  • zbudować u rozmówców motywację do zmiany zachowania
  • utrwalić i wzmocnić nawyk zmiany.

Agenda szkolenia

  • 9.00 -11.00 – MODUŁ 1
  • 11.00 – 11.15 – PRZERWA KAWOWA
  • 11.15 –12.15 – MODUŁ 1 i 2
  • 12.15 – 12.30 – PRZERWA KAWOWA
  • 12.30 – 14.00 – MODUŁ 2 i 3

Organizacja szkolenia

Jeden dzień. 9.00 do 14.00

Stacjonarnie/online. W miejscu wskazanym przez Klienta

Szczegółowy program szkolenia Asertywność

Moduł 1 Wprowadzenie do Dialogu Motywującego

  • zapoznanie z kluczowymi założeniami stanowiącymi podstawy Dialogu Motywującego
  • zapoznanie ze specyficznym dla Dialogu Motywującego nastawieniem mentalnym – „Duchem DM”
  • rola i znaczenie transteoretycznego modelu zmiany w Dialogu Motywującym.
  • zapoznanie z pułapkami utrudniającymi posługiwanie się Dialogiem Motywującym, barierami komunikacyjnymi oraz odruchem naprawiania
  • zapoznanie z metodami (pytaniami otwartymi dowartościowaniami, odzwierciedleniami, podsumowaniami) i zasadami pracy w Dialogu Motywującym,
  • nabycie umiejętności praktycznego zastosowania metod DM na poszczególnych etapach pracy z rozmówcą

Moduł 2 Podstawowe narzędzia stosowane w Dialogu Motywującym – zajęcia praktyczne

  • zapoznanie z rozumieniem dynamiki interakcji z rozmówcą przez pryzmat 4 procesów: angażowania, ukierunkowania, wywoływania i planowania
  • praktykowanie w warunkach warsztatu metod i zasad pracy w Dialogu Motywującym
  • rozwijanie umiejętności praktycznego zastosowania metod Dialogu Motywującego na poszczególnych etapach pracy z rozmówcą
  • zapoznanie ze specyfiką i techniką udzielania informacji w Dialogu Motywującym (Wydobądź- Dostarcz – Wydobądź). Nabycie umiejętności stosowania WDW
  • zapoznanie z koncepcją języka podtrzymania i niezgody oraz języka zmiany w Dialogu Motywującym
  • wartości w procesie zmiany; karty wartości w Dialogu Motywującym

W ramach szkolenia otrzymujesz

  • Wsparcie po szkoleniu, 1 godzina konsultacji online
  • Certyfikat
  • Skrypt, materiały do ćwiczeń

Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu

Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl

Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl

Najbliższe szkolenia

Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl

Poznaj opinie uczestników szkolenia

Szkolenie zostało zorganizowane w ciekawej formie, a przekazywana wiedza była poparta szeregiem ćwiczeń, które pozwoliły rozwinąć nowe umiejętności i kompetencje. Trening dostosowany do potrzeb uczestników bardzo mi się podobał.

Anna Mudrecka-Kutynia

ZOBACZ TAKŻE

Inne szkolenia O-Media

Emocjonalne BHP

Autoprezentacja i budowanie marki osobistej

Asertywność