Opis szkolenia
Język ciała, gestów i zachowań więcej mówi o człowieku niż tysiąc słów. Jeśli używamy go świadomie, możemy skutecznie wywierać wrażenie na innych w taki sposób, w jaki chcemy być postrzegani.
Świadoma autoprezentacja, budowanie wizerunku oraz kontrolowanie mowy ciała jest ważne w działalności biznesowej i może być pomocne w rozwoju kariery zawodowej.
Celem szkolenia Autoprezentacja i wystąpienia publiczne jest przezwyciężenie trudności w prezentowaniu swojej osoby przed szerszym forum odbiorców na żywo, podczas wideorozmów i wideokonferencji, a także wystąpień podczas nagrań w mediach społecznościowych.
Cel szkolenia
Szkolenie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne pomaga w świadomym stosowaniu mowy ciała i wysyłaniu na zewnątrz spójnego przekazu swojej osoby, co pozwala nawiązać dobre relacje, lepiej zrozumieć innych oraz wywierać na odbiorcach pozytywne wrażenie.
Wszechstronnie przygotowuje do wystąpień publicznych w każdej postaci, zarówno w mediach, jak i przy oficjalnych prezentacjach i przemówieniach przed tradycyjnym audytorium, w mediach społecznościowych oraz podczas wideorozmów i wideokonferencji.
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak zaprezentować na zewnątrz swoją pewność siebie, niezależność oraz wysoką kompetencję; bez przerysowania i fantazjowania. Mowa ciała oraz brzmienie głosu mają decydujące znaczenie w odbiorze naszej osoby.
O
Przydatne INFORMACJE
ELEMENTY SZKOLENIA
Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dla kogo jest to szkolenie?
- Osób zainteresowanych świadomym tworzeniem swojego wizerunku i spójną autoprezentacją
- Osób, które z racji pełnionych obowiązków i wykonywanych zadań występują publicznie
- Przedsiębiorców
- Wysokiej i średniej kadry menedżerskiej
- Pracowników działów HR, HR Biznes Partnerów
- Przedstawicieli instytucji samorządowych i organizacji społecznych
- Zespołów pracowniczych
- Menedżerów
- Przedstawicieli stowarzyszeń
Jakie korzyści niesie ze sobą szkolenie?
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- dowiedzą się, co wyrażają ich gesty, dłonie, sposób ułożenia nóg, postawa, a nawet sposób noszenia okularów,
- poznają sposoby odczytywania gestów w szerszym kontekście,
- nauczą się, jakie stany emocjonalne wyraża zachowanie rozmówcy, czyli kiedy kłamie, a kiedy odbiera wypowiedź jako nieprawdziwą,
- nauczą się, jak radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas wystąpień publicznych,
- skutecznie opanują tremę i stres,
- nauczą się, jak dostosować prezentację do odbiorcy,
- będą umieć wykorzystać elementy komunikacji niewerbalnej w celu wsparcia przekazu werbalnego i głównych tez prezentacji,
- nauczą się, jak zwiększyć zaangażowanie i zainteresowanie słuchaczy oraz wzmocnić swoją autoprezentację podczas wideorozmów i wideokonferencji,
- poznają sposoby świadomego kształtowania swojego wizerunku,
- nauczą się, jak być sobą, tylko na najwyższych obrotach.
Moje metody szkoleniowe
Prowadzę szkolenia wyłącznie metodą warsztatową, w niewielkich grupach szkoleniowych (od 8 do 16 osób), zatem grupa 12 osób wydaje się idealna. Pracuję na procesie grupowym. Wykorzystuję interakcje między uczestnikami do pogłębiania kompetencji w obszarze, w którym szkolę.
Istotne znaczenie ma dla mnie miejsce, w którym odbywają się warsztaty, ustawienie krzeseł w kręgu lub stołu w podkowę oraz nieformalny klimat.
Moje zajęcia przebiegają według cyklu, obejmującego:
- odwołanie się do angażującego emocjonalnie wydarzenia lub historii mediacyjnej,
- refleksję na temat tego doświadczenia,
- wiedzę teoretyczną,
- praktyczne zastosowanie.
Osiągam to, poprzez odgrywanie scenek z moim udziałem jako mediatora, a następnie – pomiędzy uczestnikami, jak również przeprowadzanie symulacji mediacji lub symulacji rozmowy metodą Dialogu Motywującego, obserwowanych przez uczestników.
Odwołuję się zarówno do prawej, jak i lewej półkuli mózgowej odbiorców poprzez obraz i emocje, jak również racjonalne dane, statystyki przepisy prawa, związki przyczynowo-skutkowe.
Szczegółowy program szkolenia
Moduł 1 Autoprezentacja i wizerunek
- składniki pozytywnej autoprezentacji
- funkcje, cele, strategie autoprezentacji
- kształtowanie wizerunku
- komunikacja interpersonalna w autoprezentacji
- etykieta ubioru biznesowego, dobór stroju, makijażu i dodatków
- najczęstsze błędy w stroju kobiecym i męskim
Moduł 2 Mowa ciała
- sygnały autoprezentacji w mimice, gestykulacji, postawie ciała oraz sposobie poruszania się
- gesty i zachowania
- wymowa rąk i nóg
- postawa w biznesie
- język ciała a noszenie okularów, picie kawy, telefonowanie, tiki i nawyki
- jak wyczytać kłamstwo lub fałsz z gestów i twarzy?
- co można wyczytać z twarzy?
- mimika w biznesie
- odległości i zależności między rozmówcami
- zasady i cechy dobrej oraz złej prezentacji
- analiza odbiorców wystąpienia
- przejrzystość i struktura prezentacji oraz zasady e-prezentacji
Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu
Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.
Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl
Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach.
kontakt@o-media.pl
Najbliższe szkolenia
Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl
Poznaj opinie uczestników szkolenia
Już od pierwszych chwil integruje grupę tak, że udział w szkoleniu staje się czystą przyjemnością. Ewa ma niesamowity talent do przekazywania wiedzy, pozostając jednocześnie uważna i otwarta na potrzeby i propozycje grupy.
Ewelina Krzyżańska, adwokat
To były dwa niezwykle inspirujące dni, które na pewno będą miały odzwierciedlenie w mojej pracy. Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przezdr Ewę Kosowską-Korniak.
Magdalena Przybyłowska
Ewa jest fascynującą osobą, a wiedzę przekazuje w taki sposób, że chciałoby się ją chłonąć w jej towarzystwie przez całe dnie. Szkolenie oprócz niezbędnej zawartości teoretycznej, daje dużą dawkę wiedzy praktycznej, którą można razem z Ewą od razu przećwiczyć. Formuła on-line doskonale się sprawdziła – miałam poczucie bliskiego kontaktu z Ewą, która błyskawicznie reagowała na zadawane na czacie pytania i udzielała wyczerpujących odpowiedzi.