Skip to content Skip to footer

Opis szkolenia

Język ciała, gestów i zachowań więcej mówi o człowieku niż tysiąc słów. Jeśli używamy go świadomie, możemy skutecznie wywierać wrażenie na innych w taki sposób, w jaki chcemy być postrzegani.

Świadoma autoprezentacja, budowanie wizerunku oraz kontrolowanie mowy ciała są ważne w działalności biznesowej i mogą być pomocne w rozwoju kariery zawodowej.

Celem szkolenia Autoprezentacja i wystąpienia publiczne jest przezwyciężenie trudności w prezentowaniu swojej osoby przed szerszym forum odbiorców na żywo, podczas wideorozmów i wideokonferencji, a także wystąpień podczas nagrań w mediach społecznościowych.

Cel szkolenia

Szkolenie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne pomaga w świadomym stosowaniu mowy ciała i wysyłaniu na zewnątrz spójnego przekazu swojej osoby, co pozwala nawiązać dobre relacje, lepiej zrozumieć innych oraz wywierać na odbiorcach pozytywne wrażenie.

Wszechstronnie przygotowuje do wystąpień publicznych w każdej postaci, zarówno w mediach, jak i przy oficjalnych prezentacjach i przemówieniach przed tradycyjnym audytorium, w mediach społecznościowych oraz podczas wideorozmów i wideokonferencji.

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak zaprezentować na zewnątrz swoją pewność siebie, niezależność oraz wysoką kompetencję; bez przerysowania i fantazjowania. Mowa ciała oraz brzmienie głosu mają decydujące znaczenie w odbiorze naszej osoby.

Przydatne INFORMACJE

ELEMENTY SZKOLENIA

Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dla kogo jest to szkolenie?

  • osób zainteresowanych świadomym tworzeniem swojego wizerunku i spójną autoprezentacją
  • osób, które z racji pełnionych obowiązków i wykonywanych zadań występują publicznie
  • przedsiębiorców
  • wysokiej i średniej kadry menedżerskiej
  • pracowników działów HR, HR Biznes Partnerów
  • przedstawicieli instytucji samorządowych i organizacji społecznych
  • zespołów pracowniczych
  • menedżerów
  • przedstawicieli stowarzyszeń

Jakie korzyści niesie ze sobą szkolenie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne?

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • dowiesz się, co wyrażają Twoje gesty, dłonie, sposób ułożenia nóg, postawa, a nawet sposób noszenia okularów,
  • poznasz sposoby odczytywania gestów w szerszym kontekście,
  • nauczysz się, jakie stany emocjonalne wyraża zachowanie rozmówcy, czyli kiedy kłamie, a kiedy odbiera wypowiedź jako nieprawdziwą,
  • nauczysz się, jak radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas wystąpień publicznych,
  • skutecznie opanujesz tremę i stres,
  • nauczysz się, jak dostosować prezentację do odbiorcy,
  • będziesz umieć wykorzystać elementy komunikacji niewerbalnej w celu wsparcia przekazu werbalnego i głównych tez prezentacji,
  • nauczysz się, jak zwiększyć zaangażowanie i zainteresowanie słuchaczy oraz wzmocnić swoją autoprezentację podczas wideorozmów i wideokonferencji,
  • poznasz sposoby świadomego kształtowania swojego wizerunku,
  • nauczysz się, jak być sobą, tylko na najwyższych obrotach.

Moje metody szkoleniowe

Prowadzę szkolenia wyłącznie metodą warsztatową, w niewielkich grupach szkoleniowych (od 8 do 16 osób), zatem grupa 12 osób wydaje się idealna. Pracuję na procesie grupowym. Wykorzystuję interakcje między uczestnikami do pogłębiania kompetencji w obszarze, w którym szkolę.

Istotne znaczenie ma dla mnie miejsce, w którym odbywają się warsztaty, ustawienie krzeseł w kręgu lub stołu w podkowę oraz nieformalny klimat.

Moje zajęcia przebiegają według cyklu, obejmującego:

  • odwołanie się do angażującego emocjonalnie wydarzenia lub historii mediacyjnej,
  • refleksję na temat tego doświadczenia,
  • wiedzę teoretyczną,
  • praktyczne zastosowanie.

Osiągam to, poprzez odgrywanie scenek z moim udziałem, a następnie – pomiędzy uczestnikami.

Odwołuję się zarówno do prawej, jak i lewej półkuli mózgowej odbiorców poprzez obraz i emocje, jak również racjonalne dane, statystyki, związki przyczynowo-skutkowe.

Agenda szkolenia

  • 09.00  – 11.00 – MODUŁ 1
  • 11.00 – 11.15 – PRZERWA KAWOWA
  • 11.15 – 12.45 – MODUŁ 1-/2
  • 12.45 – 13.00 – PRZERWA KAWOWA
  • 13.00 – 16.00 – MODUŁ 2 (kontynuacja)

Organizacja szkolenia

Szkolenia biznesowe mogą mieć formę ONLINE lub STACJONARNĄ, zarówno w Opolu, w Instytucie Komunikacji O-Media, jak i w miejscach wskazanych przez klienta (także w innych miastach).

Szczegółowy program szkolenia z autoprezentacji

Moduł 1 Autoprezentacja i wizerunek

  • Składniki pozytywnej autoprezentacji
  • Funkcje, cele, strategie autoprezentacji
  • Kształtowanie wizerunku
  • Komunikacja interpersonalna w autoprezentacji
  • Etykieta ubioru biznesowego, dobór stroju, makijażu i dodatków
  • Najczęstsze błędy w stroju kobiecym i męskim

Moduł 2 Mowa ciała

  • Sygnały autoprezentacji w mimice, gestykulacji, postawie ciała oraz sposobie poruszania się
  • Gesty i zachowania
  • Wymowa rąk i nóg
  • Postawa w biznesie
  • Język ciała a noszenie okularów, picie kawy, telefonowanie, tiki i nawyki
  • Jak wyczytać kłamstwo lub fałsz z gestów i twarzy?
  • Co można wyczytać z twarzy?
  • Mimika w biznesie
  • Odległości i zależności między rozmówcami
  • Zasady i cechy dobrej oraz złej prezentacji
  • Analiza odbiorców wystąpienia
  • Przejrzystość i struktura prezentacji oraz zasady e-prezentacji

W ramach szkolenia otrzymujesz

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie po szkoleniu: 1 godzina konsultacji online
  • Skrypt, materiały do ćwiczeń

Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu

Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl

Odbierz specjalny RABAT

DLA GRUP, ZNAJOMYCH I CZŁONKÓW ZESPOŁU

  • 10% dla dwóch zapisanych osób
  • 15% dla trzech zapisanych osób

DLA OKREŚLONYCH GRUP ZAWODOWYCH

  • 10% dla adwokatów
  • 10% dla radców prawnych

DLA ABSOLWENTÓW

  • 25% dla absolwentów studiów podyplomowych z patronatem O-Media
  • 15% dla absolwentów Szkoły Mediacji

Chcesz uzyskać informację o rabacie? Napisz do mnie ewa@o-media.pl. Rabat należy podać podczas składania zamówienia.

Najbliższe szkolenia

Nie odpowiada Ci wskazany termin? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę na szkolenia zamknięte lub informację o kolejnych planowanych terminach. kontakt@o-media.pl

Poznaj opinie uczestników szkolenia

Już od pierwszych chwil integruje grupę tak, że udział w szkoleniu staje się czystą przyjemnością. Ewa ma niesamowity talent do przekazywania wiedzy, pozostając jednocześnie uważna i otwarta na potrzeby i propozycje grupy.

Ewelina Krzyżańska, adwokat

To były dwa niezwykle inspirujące dni, które na pewno będą miały odzwierciedlenie w mojej pracy. Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przezdr Ewę Kosowską-Korniak.

Magdalena Przybyłowska

specjalista ds. HR w Stefczyk Finanse

Ewa jest fascynującą osobą, a wiedzę przekazuje w taki sposób, że chciałoby się ją chłonąć w jej towarzystwie przez całe dnie. Szkolenie oprócz niezbędnej zawartości teoretycznej, daje dużą dawkę wiedzy praktycznej, którą można razem z Ewą od razu przećwiczyć. Formuła on-line doskonale się sprawdziła – miałam poczucie bliskiego kontaktu z Ewą, która błyskawicznie reagowała na zadawane na czacie pytania i udzielała wyczerpujących odpowiedzi.

Iwona Zygmunt-Kamińska

adwokat
ZOBACZ TAKŻE

Inne szkolenia O-Media

Rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy

Komunikacja w zespole

Asertywność i pewność siebie

Praktyczne metody radzenia sobie ze stresem w sytuacjach ekstremalnych: trudni klienci

Dialog motywujący w biznesie