Celem szkolenia, prowadzonego w oparciu o proces grupowy, jest nabycie kompetencji miękkich, pozwalających skutecznie i efektywnie pozyskiwać i obsługiwać klienta. Szkolenie obejmuje dwa kluczowe elementy: rozwój umiejętności handlowych i sprzedażowych oraz poprawienie obsługi klienta, budowania kontaktu z klientami
i współpracownikami, ze szczególnym uwzględnieniem barier komunikacyjnych, z zastosowaniem technik negocjacji i treningu asertywności. Uczestniczy szkolenia nauczą się skutecznych technik komunikacyjnych, pozwalających radzić sobie w każdej sytuacji zawodowej i z każdym klientem.
Prezentacja pozytywów naszej oferty – jak to robić, żeby zainteresować a nie „zamęczyć" klienta.
Trenerzy:
Barbara Świerbińska - najskuteczniejszy handlowiec Nowej Trybuny Opolskiej, z wieloletnim doświadczeniem, prowadzący z sukcesem własną działalność gospodarczą. Barbara Świerbińska to przede wszystkim praktykw działach handlowych od ponad dwóch dekad. Swoją przygodę z reklamą prasową rozpoczęła od pracy w ogólnopolskim dzienniku Super Express. Po kilku latach została współtwórcą nowo tworzącego się działu handlowego Nowej Trybuny Opolskiej. W nim ponad 15 lat była filarem i osobą odpowiedzialną za obsługę klientów kluczowych. Równolegle prowadząc własną działalność gospodarczą, wprowadziła na rynek wiele nowoczesnych produktów, m.in. urządzenie do rollmasażu Rollmaster oraz hit ostatnich lat ruchomą ściankę wspinaczkową. Pełniła również funkcję dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w ogólnopolskim miesięczniku kosmetyki profesjonalnej Cabines. Sama o sobie mówi „Kocham ten job”.
Ewa Kosowska-Korniak- dr prawa, specjalista ds. public relations, dziennikarka, wykładowca akademicki– WSB we Wrocławiu Wydział Ekonomiczny w Opolu. Ewa Kosowska-Korniak to trener warsztatu umiejętności psychospołecznych z rekomendacją trenerską I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Mediator stały Sądu Okręgowego w Opolu. Dyrektor Centrum Arbitrażu i Mediacji przy Opolskiej Izbie Gospodarczej. Trener mediacji VCC. Posiada bogate doświadczenie trenerskie – udokumentowanych ponad 6000 godzin szkoleniowych dla sędziów, kuratorów sądowych, prokuratorów, radców prawnych, polityków, urzędników nauczycieli, i mediatorów sądowych, kadry kierowniczej ZUS, uczniów i studentów. Przez 12 lat pracowała w charakterze rzecznika prasowego w Sądzie Okręgowym w Opolu na stanowisku specjalisty ds. PR., występując w licznych ogólnopolskich programach telewizyjnych, w tym programach na żywo. Ma 10-letnie doświadczenie dziennikarskie, związane z pracą w redakcji „Nowej Trybuny Opolskiej”. Specjalizuje się w warsztatach kompetencji psychospołecznych, umiejętnie łącząc techniki warsztatowe z wiedzą prawniczą, doświadczeniem dziennikarskim oraz praktyką w sferze public relations. Jej mocnym atutem są szkolenia kompetencji medialnych: autoprezentacja i wystąpienia publiczne, budowanie media relations, praca z kamerą, komunikacja w sytuacjach kryzysowych, rozwiązywanie konfliktów medialnych, dyplomacja w komunikacji - stanowiące autorskie połączenie doświadczenia dziennikarskiego i piarowskiego z wiedzą prawniczą oraz umiejętnością rozwiązywania konfliktów i prowadzenia mediacji.