wczytywanie strony
 
ul. Pomorska 3/9, 45-321 Opole
+48 609 825 055
kontakt@o-media.pl

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z ELEMENTAMI SPRZEDAŻY

    Szkolenie -  8 godzin szkoleniowych

    (w tym 2 przerwy 15 minutowe), grupa od 12 do 20 osób.

    Celem szkolenia, prowadzonego w oparciu o proces grupowy, jest nabycie kompetencji miękkich, pozwalających skutecznie i efektywnie pozyskiwać i obsługiwać klienta. Szkolenie obejmuje dwa kluczowe elementy: rozwój umiejętności handlowych i sprzedażowych oraz poprawienie obsługi klienta, budowania kontaktu z klientami
    i współpracownikami, ze szczególnym uwzględnieniem barier komunikacyjnych, z zastosowaniem technik negocjacji i treningu asertywności. Uczestniczy szkolenia nauczą się skutecznych technik komunikacyjnych, pozwalających radzić sobie w każdej sytuacji zawodowej i z każdym klientem.

    Program szkolenia:
    1. Budowane profesjonalnego wizerunku biznesowego:

    • pierwsze wrażenie - autoprezentacja,
    • wizaż biznesowy,
    • mowa ciała,
    • powitanie klienta,
    • tworzenie pozytywnej atmosfery podczas rozmowy z klientem.
    1. Budowanie wiarygodności w relacjach z klientem.

          Prezentacja pozytywów naszej oferty – jak to robić, żeby zainteresować a nie „zamęczyć" klienta.

    1. Techniki sprzedaży:

    • postępowanie z klientem,
    • angażowanie klientów do wypowiedzi,
    • sztuka zadawania odpowiednich pytań diagnoza sytuacji klienta,
    • aktywne słuchanie,
    • dostosowanie oferty do potrzeb klienta,
    • zamiana obiekcji klienta w zaletę,
    • sztuka wyciszania obaw klienta,
    • sztuka przyjaznego przybliżania klienta do ostatecznej decyzji o zakupie,
    • techniki obrony przed pierwszym atakiem na cenę,
    • techniki obrony na żądanie obniżenia ceny,
    • postępowanie podczas targowania,
    • niewerbalne sygnały gotowości klienta do współpracy,
    • werbalne sygnały gotowości do współpracy,
    • dobór słów przyciągających uwagę klienta i uzasadniających opłacalność zakupów – wykorzystanie metafor, język korzyści,
    • reagowanie na odmowę i niechęć ze strony klienta.

     

    Trenerzy:

    Barbara Świerbińska -  najskuteczniejszy handlowiec Nowej Trybuny Opolskiej, z wieloletnim doświadczeniem, prowadzący z sukcesem  własną działalność gospodarczą. Barbara Świerbińska to przede wszystkim praktykw działach handlowych od ponad dwóch dekad. Swoją przygodę z reklamą prasową rozpoczęła od pracy w ogólnopolskim dzienniku Super Express. Po kilku latach została współtwórcą nowo tworzącego się działu handlowego Nowej Trybuny Opolskiej. W nim ponad 15 lat była filarem i osobą odpowiedzialną za obsługę klientów kluczowych. Równolegle prowadząc własną działalność gospodarczą, wprowadziła na rynek wiele nowoczesnych produktów, m.in. urządzenie do rollmasażu Rollmaster oraz hit ostatnich lat ruchomą ściankę wspinaczkową. Pełniła również funkcję dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w ogólnopolskim miesięczniku kosmetyki profesjonalnej Cabines. Sama o sobie mówi „Kocham ten job”.

     

    Ewa Kosowska-Korniak- dr prawa, specjalista ds. public relations, dziennikarka, wykładowca akademicki– WSB we Wrocławiu Wydział Ekonomiczny w Opolu. Ewa Kosowska-Korniak to trener warsztatu umiejętności psychospołecznych z rekomendacją trenerską I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Mediator stały Sądu Okręgowego w Opolu. Dyrektor Centrum Arbitrażu i Mediacji  przy Opolskiej Izbie Gospodarczej. Trener mediacji VCC. Posiada bogate doświadczenie trenerskie – udokumentowanych ponad 6000 godzin szkoleniowych dla sędziów, kuratorów sądowych, prokuratorów, radców prawnych, polityków, urzędników nauczycieli, i mediatorów sądowych, kadry kierowniczej ZUS, uczniów i studentów. Przez 12 lat pracowała w charakterze rzecznika prasowego w Sądzie Okręgowym w Opolu na stanowisku specjalisty ds. PR., występując w licznych ogólnopolskich programach telewizyjnych, w tym programach na żywo. Ma 10-letnie doświadczenie dziennikarskie, związane z pracą w redakcji „Nowej Trybuny Opolskiej”. Specjalizuje się w warsztatach kompetencji psychospołecznych, umiejętnie łącząc techniki warsztatowe z wiedzą prawniczą, doświadczeniem dziennikarskim oraz praktyką w sferze public relations. Jej mocnym atutem są szkolenia kompetencji medialnych: autoprezentacja i wystąpienia publiczne, budowanie media relations, praca z kamerą, komunikacja w sytuacjach kryzysowych, rozwiązywanie konfliktów medialnych, dyplomacja w komunikacji - stanowiące autorskie połączenie doświadczenia dziennikarskiego i piarowskiego z wiedzą prawniczą oraz umiejętnością rozwiązywania konfliktów i prowadzenia mediacji.


    Kalendarz szkoleń

    Chcesz poznać terminy najbliższych szkoleń online. Wszystkie wydarzenia są publikowane z wyprzedzeniem. Informacje znajdziesz także na profilu O-media na Facebooku.

    +48 609 825 055



    Masz pytania?