Blok wprowadzający, w którym rozważymy kwestie tego, czy każda komunikacja/ promocja musi mieć odbicie w social mediach, oraz czy każda osoba/ firma powinna posiadać konto na Facebooku i jakie są jeszcze alternatywy. 1h
Blok wyjaśniający działania algorytmu Facebook’a. Omówienie najważniejszych zmiennych EdgeRank, które wpływają na pojawianie się treści i decydują o jakości i ilości zasięgów. 2 h
Blok prezentujący wiedzę z psychologii percepcji i nowych technologii. Dla osób, które potrafią poruszać się
w FB, ale chcą efektywniej korzystać z jego możliwości. 3h
Trener:
Izabela Żbikowska - absolwentka psychologii społecznej i studiów podyplomowych z psychologii śledczej. Studiowała także prawo i prawo w biznesie. Od 2007 przed kolejnych 15 lat pracowała dla największego ogólnopolskiego dziennika, Gazety Wyborczej. Jako dziennikarz i redaktor. Współpracowała z Dużym Formatem, Wysokimi Obcasami, działem codziennego reportażu, Witamy w Polsce oraz redakcją Wyborcza.biz. Uhonorowana przez Głównego Inspektora Pracy nagrodą za szczególne osiągnięcia w upowszechnianiu problematyki ochrony pracy za reportaż ekonomiczny w 2014 r. Zawodowo związana z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu, Wydział Ekonomiczny w Opolu, jako wykładowca przedmiotów z dziedziny psychologii konsumenckiej. W ramach WSB prowadzi także szkolenia m.in. z zarządzania stresem oraz z wystąpień publicznych. PR Manager Międzynarodowego Festiwalu Filmów Dokumentalnych HumanDOC – jednego z trzech największych tego rodzaju festiwali w kraju. Od sześciu lat prowadzi kinowe spotkania dla młodzieży „Kino na Temat”, podczas których moderuje dyskusje z udziałem gośćmi i młodzieży licealnej.