wczytywanie strony

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE

    Szkolenie – 9 godzin szkoleniowych, w tym trzy przerwy 15 min. 

    Grupa od 8 do 15 osób

    1. Wprowadzenie do social mediów

    Blok wprowadzający, w którym rozważymy kwestie tego, czy każda komunikacja/ promocja musi mieć odbicie w social mediach, oraz czy  każda osoba/ firma powinna posiadać konto na Facebooku i jakie są jeszcze alternatywy.   1h

    1. Jak prowadzić skuteczny fanpage

    Blok wyjaśniający działania algorytmu Facebook’a. Omówienie najważniejszych zmiennych EdgeRank, które wpływają na pojawianie się treści i decydują o jakości i ilości zasięgów.        2 h

    1. FACEBOOK- wyróżnij się lub giń!  Czyli jak budować posty angażujące uwagę użytkownika.

    Blok prezentujący wiedzę z psychologii percepcji i nowych technologii. Dla osób, które potrafią poruszać się
    w FB, ale chcą efektywniej korzystać z jego możliwości.  3h

    1. Strategia działań marketingowych na FB - w oparciu o analizę danych, które za darmo dostarcza nam  FB. Blok prezentujący możliwe strategie prowadzenia fanpage oraz kont w innych mediach społecznościowych. Poznaj możliwości, jakie oferuje narzędzie Facebook Audience Insights. Naucz się analizy i interpretacji danych.  3 h

     

     

    Trener:

    Izabela Żbikowska - absolwentka psychologii społecznej i studiów podyplomowych z psychologii śledczej. Studiowała także prawo i prawo w biznesie. Od 2007 przed kolejnych 15 lat pracowała dla największego ogólnopolskiego dziennika, Gazety Wyborczej. Jako dziennikarz i redaktor. Współpracowała z Dużym Formatem, Wysokimi Obcasami, działem codziennego reportażu, Witamy w Polsce oraz redakcją Wyborcza.biz. Uhonorowana przez Głównego Inspektora Pracy nagrodą za szczególne osiągnięcia w upowszechnianiu problematyki ochrony pracy za reportaż ekonomiczny w 2014 r. Zawodowo związana z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu, Wydział Ekonomiczny w Opolu, jako wykładowca przedmiotów z dziedziny psychologii konsumenckiej. W ramach WSB prowadzi także szkolenia m.in. z zarządzania stresem oraz z wystąpień publicznych. PR Manager Międzynarodowego Festiwalu Filmów Dokumentalnych HumanDOC – jednego z trzech największych tego rodzaju festiwali w kraju. Od sześciu lat  prowadzi kinowe spotkania dla młodzieży „Kino na Temat”, podczas których moderuje dyskusje z udziałem gośćmi i młodzieży licealnej.